Voorbereiding - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Ikaika Husslage - WaarBenJij.nu Voorbereiding - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Ikaika Husslage - WaarBenJij.nu

Voorbereiding

Door: Ikaika

Blijf op de hoogte en volg Ikaika

20 Augustus 2013 | Nederland, Amsterdam

Wereldreis! Het gaat gebeuren. Afgestudeerd aan de ALO, volgende stap is reizen!

Al een hele tijd loop ik rond met de gedachte dat ik na de ALO wil gaan reizen. Hoe dichter ik bij het einde kwam, hoe concreter de plannen werden. In eerste instantie wilde ik in januari vertrekken zodat ik goed kon sparen. Uiteindelijk bleek dit niet zo een goed idee omdat 2 van mijn bestemmingen dan in het regenseizoen zouden zijn. En ineens is het bijna zover, in september vertrek ik voor 3 maanden naar de andere kant van de wereld.

Op dit moment ben ik nog druk bezig met informatie zoeken over mijn bestemmingen. Wat is er te doen, waar moet ik me op voorbereiden en waar ga ik slapen?
Zoals veel van jullie weten hou ik nogal van alles van te voren regelen en daar ben ik dan ook mee bezig. Maaaarrr, niet alles.

Als het goed is heb ik op mijn bestemmingen internet en kan ik jullie dus op de hoogte houden van mijn avonturen. Hieronder alvast sneek peak van waar ik te vinden ben.

Australie
Fiji
Auckland
Tahiti
Hawaii
Vanaf Los Angeles met een mini-van naar New York.
(dit is nog niet helemaal zeker. Het is een georganiseerde reis maar deze staat nog niet vast).

Maui en Papa zullen (ieder apart) een deel met mij meereizen.

Ik heb er veel zin in! Als je het leuk vind om op de hoogte te blijven kan je mijn verslagen lezen en anders post ik vast zo nu en dan wel wat op social media!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Amsterdam

Ikaika

Australie Fiji Tahiti Hawaii USA

Actief sinds 20 Aug. 2013
Verslag gelezen: 693
Totaal aantal bezoekers 18188

Voorgaande reizen:

11 Augustus 2013 - 31 December 2013

Mijn eerste reis

20 Augustus 2013 - 31 December 2013

Mijn eerste reis

Landen bezocht: