Nog maar 6 dagen. - Reisverslag uit Assendelft, Nederland van Ikaika Husslage - WaarBenJij.nu Nog maar 6 dagen. - Reisverslag uit Assendelft, Nederland van Ikaika Husslage - WaarBenJij.nu

Nog maar 6 dagen.

Door: Ikaikaaaaa

Blijf op de hoogte en volg Ikaika

02 September 2013 | Nederland, Assendelft

Oh My G..!

Nog maar 6 dagen en dan vlieg ik samen met mn broertje naar de andere kant van de wereld. Gaat het? Mwah. Ik pis in mn broek van de zenuwen en enthousiasme en heb het idee dat ik nog SUPER veel moet doen deze aankomende 5 dagen. Wonend bij mn ouders in Assendelft deze week (en december) heb ik het idee dat ik al in het buitenland zit.
Gister (zondag) heb ik mijn 22-jaar-bye-bye-zwaai-zwaai feestje gevierd. Het was echt super gezellig en ik heb veel moois gehad wat ik erg goed kan gebruiken. Natuurlijk wat doekoes om te overleven, maar ook een heerlijk kussen voor in het vliegtuig (taxi, tram, trein, etc etc), kadobonnen om mijn garderobe nog wat aan te vullen en een mooi reisdagboek (dat wordt schrijven!).
Het was zo gezellig en fijn om al die lieve vrienden tegelijk om me heen te hebben, ik hoop dat ik de aankomende 3 maanden het ga trekken alleen via social media contact te hebben. Natuurlijk is er ook skype (ikkihurley) dus voeg me vooral toe. Kunnen we cheap bellen en elkaar zien, lijkt me leuk! Tijdverschil wordt wel even plannen, maar dat maakt natuurlijk niet uit.

Vandaag wat inkopen gedaan om mee te nemen. Morgen maar eens beginnen aan het inpakken van mn tas. Daarnaast gaat het wel handig zijn om mij een beetje in te lezen over Tahiti omdat dat de enige locatie is waar ik nog niets voor heb gepland/geboekt.
De reis in Amerika (van LA naar NY) is nog niet bevestigd. Kan dus zijn dat ik in Amerika zelf moet gaan uitzoeken hoe ik aan de andere kant van het land kom, maar gelukkig kan ik een aardig woordje engels spreken.

Ik heb super veel zin in alles wat ik ga meemaken al heb ik van thuis wel al meegekregen dat ik uiteindelijk terug moet komen. Dus mocht ik een leuke Australiër, Amerikaan of Hawaiiaan tegenkomen dan moet die maar mee in de koffer richting NL. You never know ;)

Volgende update zal waarschijnlijk uit het buitenland komen. Waar precies dat weet ik ook niet...

XXXXX

PS
In mijn reisboekje staat ook een 'mijn adressen' gedeelte. Lijkt het je leuk een kaartje te ontvangen? Stuur dan in een prive berichtje je adres.

PPS
7 september 14.15 vlieg ik naar Sydney.
29 november 11.40 land ik op Schiphol.

  • 02 September 2013 - 22:02

    Ivanka:

    Ikaika, wat ben je toch een topper.
    Geweldig tof wat je gaat doen. Ik ben mega benieuwd hoe het je gaat bevallen en hoop dan ook zeker je te kunnen volgen dankzij je geschreven verhalen. Voor jezelf leuk om te onthouden, maar vergeet niet vooral met je hoofd daar te zijn waar je op dat moment bent. Geniet en zorg voor jezelf!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Assendelft

Ikaika

Australie Fiji Tahiti Hawaii USA

Actief sinds 20 Aug. 2013
Verslag gelezen: 434
Totaal aantal bezoekers 18227

Voorgaande reizen:

11 Augustus 2013 - 31 December 2013

Mijn eerste reis

20 Augustus 2013 - 31 December 2013

Mijn eerste reis

Landen bezocht: